چهارشنبه 9 آگوست 2023 - 20:06

راه‌اندازی دوباره خط تولید لودر بکهو در هپکو

پس از دوره‌ای توقف، خط تولید لودر بکهو در هپکو با هدف تحریک تولید مجددا راه‌اندازی شده است.

خط تولید لودر بکهو در هپکو پس از سال‌ها توقف، دوباره راه‌اندازی شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی هپکو، با هدف ارتقاء تولید و در یک تلاش متعهدانه توسط تیم مدیریتی هپکو، خط تولید لودر بکهو پس از سال‌ها توقف در تولید، دوباره به کار افتاده است.

در سال‌های گذشته، این خط تولید به دلیل چالش‌های اقتصادی و توقف تولید در هپکو به تعطیلی رفته بود. با این حال، پس از آغاز تیم مدیریتی فعلی و اجرای یک برنامه بازاریابی جامع و مذاکرات با نهادها و سازمان‌های مختلف، این خط تولید با دریافت و ثبت سفارش از سازمان‌های شهرداری کشور، فعالیت خود را بازیافت کرد.

*‌ احیای تولید لودر بکهو

با راه‌اندازی این خط و احیای تولید لودر بکهو، ظرفیت تولیدی هپکو در بخش‌های فنی و مهندسی، و همچنین منابع انسانی، قرار است گسترش یابد. این رشد در بهره‌وری و دوره مالی حاصل از تولید و فروش در این مجموعه صنعتی تأثیر زیادی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که لودر بکهو یک دستگاه بسیار پرمصرف در عملیات شهری و کشاورزی است که به شهرداری‌ها، شوراهای محلی و کشاورزان خدمت می‌کند. در طول سال‌ها به انواع مدل‌ها و اندازه‌ها تولید شده است.

طبق برنامه‌های تدوین شده در هپکو، قرار است خط تولید این محصول کلیدی به همراه سفارش‌هایی از مشتریان و نهادهای سازمانی با حداکثر ظرفیت فعالیت کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)