یکشنبه 10 سپتامبر 2023 - 0:15
هشدار به متقاضیان خرید نسخه دوکابین پادراپلاس زامیاد

فریب مدعیان تامین پیکاپ کارون «مشکی زیر قیمت کارخانه» را نخورید

برخی مشتریان می‌گویند موفق به پس گرفتن پول خود نشده‌اند و نمایشگاه‌های مذکور از آن‌ها خواسته‌اند تا با پرداحت وجه اضافه، خودرو مدل ۱۴۰۱ یا حتی نمونه کارکرده آن را تحویل بگیرند!

با انتشار آمار تولید انواع خودرو در پنج‌ماهه سال جاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص شد شرکت زامیاد در پنج‌ماهه نخست امسال ۴۳ دستگاه پیکاپ‌ و SUV شامل سه محصول تیوان، صحرا و زاگرس زامیاد تولید کرده که هنوز عرضه نشده‌اند و احتمالا در نیمه دوم سال و با افزایش تیراژ تولید، عرضه خواهند شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از اخبارخودرو، بر اساس این اعلام، به نظر می‌رسد شرکت زامیاد تولید پیکاپ کارون را به‌رغم استقبال بالا از این محصول متوقف کرده است تا نسخه ارتقایافته آن با نام «صحرا» را به‌صورت دودیفرانسیل و چهارچرخ محرک و با موتور M۲۴ و گیربکس زومکس و آپشن‌های بیشتر و قیمت بالاتر راهی بازار کند.

اما بنا بر اطلاعات رسیده از مخاطبان ما، متاسفانه برخی از نمایشگاه‌های فروش خودرو در مناطقی از تهران همچون ستارخان، توحید، دریان نو، صادقیه و… مدعی هستند که می‌توانند مدل ۱۴۰۲ این خودرو را با رنگ مشکی به سفارش مشتری از شرکت زامیاد تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها با اعلام نرخ‌های زیر قیمت بازار و به نمایش درآوردن یک دستگاه از مدل ۱۴۰۱ این خودرو، اقدام به نوشتن قولنامه و اخذ پول از مشتریان می‌کنند و درنهایت نیز پس از گذشت چند ماه، به بهانه‌های کذبی همچون بدقولی شرکت زامیاد، در بهترین حالت پول مشترل را با زحمت و پیگیری فراوان به او عودت می‌دهند که در این خصوص نیز برخی مشتریان می‌گویند هنوز موفق به پس گرفتن پول خود نشده‌اند و نمایشگاه‌های مذکور از آن‌ها خواسته‌اند تا با پرداحت وجه اضافه، خودرو کارون مدل ۱۴۰۱ یا حتی نمونه کارکرده آن را تحویل بگیرند!

آخرین قیمت اعلام‌شده برای خودرو کارون از سوی شرکت زامیاد (تا پیش از اعلام افزایش قیمت ۱۱ درصدی برخی از محصولات این شرکت مانند وانت نیسان)، ۷۱۰میلیون تومان (در خردادماه) بوده و قیمت بازار آن نیز با مدل ۱۴۰۱ در روز تهیه این گزارش (۱۸ شهریور 1402)، ۷۹۵میلیون تومان بوده است.

* خبر تکمیلی: شرکت زامیاد در ساعت 15 روز چهارم مهرماه امسال، اقدام پیش‌فروش و همچنین فروش فوری محصولات خود با موعد تحویل سه‌ماهه کرد که در این طرح فروش، پیکاپ کارون صرفا با رنگ سفید و فیمت 710میلیون تومان عرضه و در همان دقایق اولیه تکمیل ظرفیت شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13413
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)