دوشنبه 8 ژانویه 2024 - 23:32
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کبیرموتور خبر داد:

راه‌اندازی اورژانس موتور برای مشتریان گروه صنعتی کبیر

داودی‌پسند گفت: همچنین در روز پایانی نمایشگاه نیز یک دستگاه موتورسیکلت مدل click 170 به صورت قرعه کشی به خریداران محصولات کبیر موتور اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کبیر موتور از حضور گروه صنعتی کبیر در چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه از چند محصول جدید رونمایی می‌شود.

چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی، ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر برگزار می‌شود.

دکتر امیررضا داودی پسند، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کبیر موتور با اشاره به حضور پررنگ گروه صنعتی کبیر در این دوره از نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه، ضمن معرفی محصولات به مشتریان، فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن توانمندی ها و پیشرفت ها، ارتباط موثر با مشتریان و هم چنین راهی است برای فروش مستقیم و اطلاع رسانی به خریداران است.

وی با اشاره به امکان هم افزایی با سایر شرکت کنندگان در نمایشگاه افزود: نمایشگاه محل خوبی برای بررسی بازخورد مشتریان در مورد یک محصول جدید است و مشتریان دسترسی دارند از محصول جدید استفاده کنند یا آن را از نزدیک ببینند و از این شیوه برای بررسی بازخورد آنی برای شرکت مهیا می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کبیر موتور در ادامه به جزییات برنامه های غرفه کبیر موتور در این نمایشگاه پرداخت و اظهار داشت: یکی از برنامه های نمایشگاه رونمایی از چند محصول جدید شرکت است.

داودی پسند افزود: همچنین به صورت روزانه در غرفه گروه صنعتی کبیر، قرعه کشی با جوایز نفیس انجام می شود که روزانه شامل ۱۰ عدد دستبند طلا با لوگوی شرکت و سایر جوایز ارزنده است.

وی در ادامه گفت: همچنین در روز پایانی نمایشگاه نیز یک دستگاه موتورسیکلت مدل click 170 به صورت قرعه کشی به خریداران محصولات کبیر موتور اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کبیر موتور همچنین به حضور مهمانان ویژه، مسئولان و هنرمندان در غرفه کبیر موتور اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و همزمان با حضور مهمانان ویژه مراسم قرعه کشی نیز صورت گیرد.

داودی پسند همچنین در خصوص محل برگزاری غرفه گروه صنعتی کبیر در این نمایشگاه گفت: غرفه گروه صنعتی کبیر در سالن A5 غرفه D4 برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کبیر موتور همچنین در پایان از راه اندازی اورژانس و امداد موتور برای مشتریان این گروه صنعتی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه خدمات پس از فروش صورت می گیرد. با توجه به اینکه در حال حاضر بخش عمده ای از افراد از طریق موتور امرار معاش می کنند این خدمات می تواند در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13591
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)