سه‌شنبه 9 آوریل 2019 - 17:12

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.

کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.

به گزارش نگاه اقتصادی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر اعلام کرد: مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10064
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)