دوشنبه 2 دسامبر 2019 - 2:09

پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور صرفا با سوابق تحصیلی

کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام کرده یا نکرده‌اند می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه‌ای درخصوص «پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی» اعلام کرد:

«به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام کرده و يا نکرده‌اند) در دانشگاه پیام نور می رساند؛

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محل‌ها مندرج در اطلاعیه مذکور را که لینک آن در ذیل این خبر درج شده، مشاهده کرده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 28 آبان لغايت 30 دی ماه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

* جزئیات نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشجویان در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی به شرح ذیل اعلام شد:

الف – نحوه ثبت نام در لینک سازمان سنجش

-کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام کرده یا نکرده‌اند می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

تذکر مهم: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 98 (مرحله شهریورماه) باشند، چنانچه در این مرحله ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند، قبولی اولیه آنها در شهریور ماه لغو می‌شود و بدهی ایجاد شده باید توسط دانشجو تسویه شود.

– در ابتدا داوطلبان فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پیوست را به صورت کتبی تکمیل و کد رشته محل مورد تقاضای خود را انتخاب و تأئید نمایند.

– در این مرحله داوطلب موظف است هزینه ثبت نام را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (در سمت چپ صفحه ورودی لینک فوق الذکر، خرید کارت اینترنتی) پرداخت کند.

– داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام یک کد 7 رقمی از سامانه خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور دریافت می نمایند که برای ورود به سامانه ثبت نام الزامی است.

-تاریخ ثبت نام از 29 آبان لغایت 30 دی ماه 98 است.

-هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل باشد. بدیهی است در صورت ثبت نام داوطلب در دو یا چند کد رشته/ محل، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

– کد رشته محل‌ها بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد انجام می‌پذیرد. (در رج ساپ اداره پذیرش و ثبت نام قرار دارد)

– پس از پایان مهلت مقرر و بسته شدن لینک ثبت نام هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای مواردی از قبیل: اضافه و یا حذف اسامی، ثبت نام افراد جامانده و یا لیست‌های ارسالی جداگانه انجام نخواهد شد.

-داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 98 موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید(3-3-6)/ پیش دانشگاهی/ کاردانی می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم 99-98 هستند.

تبصره: کلیه متقاضیان مرد می‌بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک اطلاعیه ذیل مراجعه کنند:

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد پذيرش براي مرحله پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور،غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)