چهارشنبه 18 دسامبر 2019 - 16:01

کشتی پرنیا به شرق مدیترانه می‌رود

زمان حرکت کشتی پرنیا متعلق به ناوگان شرکت کشتیرانی سفیران پیام دریا (سپید) حامل محمولات صادراتی به شرق مدیترانه مشخص شد.

زمان حرکت کشتی حامل کالا‌های صادراتی به شرق مدیترانه مشخص شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از مانا، زمان حرکت کشتی پرنیا متعلق به ناوگان شرکت کشتیرانی سفیران پیام دریا (سپید) حامل محمولات صادراتی به شرق مدیترانه مشخص شد.

بر اساس این گزارش کشتی پرنیا متعلق به ناوگان شرکت کشتیرانی سفیران پیام دریا (سپید) که با افتتاح خط جدید کشتیرانی ویژه حمل محمولات کالای عمومی از بنادر ایران به شرق دریای مدیترانه و بالعکس عهده دار حمل محمولات صادراتی صاحبان کالاست، حداکثر تا اوایل ژانویه سال ۲۰۲۰ سفر خود را آغاز می‌کند.

بر این اساس بازرگانان، تجار و صاحبان محمولات صادراتی می‌توانند از هم اکنون با مراجعه به این شرکت برای رزرو محمولات خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است این خط کشتیرانی قرار است، حمل انواع محمولات اعم از پروژه ای و … تا سقف ۲۰ هزار تن را با به کارگیری کشتی‌های چندمنظوره به مقصد دریای سیاه و شرق مدیترانه انجام دهد.

پیشتر مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی (سفیران پیام دریا) از برنامه‌ریزی جهت افتتاح خط جدید کشتیرانی ویژه حمل محمولات کالای عمومی از بنادر ایران به شرق دریای مدیترانه و بالعکس خبر داده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشتیرانی حمل فله کشتیرانی ( سفیران پیام دریا)، صاحبان کالا می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۳۸۴۳۱۱۱ و ۰۲۱۲۳۸۴۳۰۶۰ تماس و یا از طریق پست‌های الکترونیکی gm-euroasia@sapidshpg.com و mkt-euroasia@sapidshpg.com اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11257
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)