شنبه 4 ژانویه 2020 - 12:11

انتخاب بانک سپه به عنوان بانک برتر جشنواره شهید رجایی

بانک سپه در بین بانک‌های تابعه وزارت اقتصاد در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان بانک برتر انتخاب شد.

بانک سپه در جشنواره شهید رجایی، بانک برتر شناخته شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در مراسمی که روز دوشنبه دوم دی‌ماه با حضور جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان وزارت مذکور و جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های تابعه برگزار شد، بانک سپه در بین بانک‌های تابعه این وزارتخانه در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان بانک برتر انتخاب شد.

وزیر اقتصاد با اهدای لوح سپاس به محمد کاظم چقازردی، از بانک سپه برای کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

در متن لوح وزیر اقتصاد خطاب به مدیرعامل بانک سپه آمده است: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران از طریق جهاد اقتصادی، افتخاری بزرگ است که پروردگار متعال این توفیق را به شما عنایت فرموده است. با عنایت به همت و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در آن بانک، در راستای بند «ب» بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 1398 (نتایج ارزیابی عملکر د سال 1397) و براساس تصویب ستاد جشنواره وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجموعه بانک‌های تابعه وزارت متبوع به عنوان بانک برتر در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی» برگزیده شده اید. بدین وسیله، مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می نمایم.

مدیرعامل بانک سپه نیز به همین مناسبت با ارسال پیامی، رسماً از تلاش همکاران خدوم و تلاش خود تقدیر و تشکر کرد و این موفقیت را حاصل تلاش جمعی کارکنان بانک سپه دانست و تصریح کرد: “این موفقیت مهم مسولیت یکایک ما را در تحقق اهداف متعالی بانک و در راس آنها اجرای مطلوب و موفق پروژه ادغام اثرگذاری بیشتر در عرصه اقتصادی کشور برای افزایش تولید و اشتغال، استقرار بانکداری متمرکز و یکپارچه و سودآوری در عملیات اصلی بانک دو چندان می کند”.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)