پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 22:23

پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی ج. ا. ا به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

محمدرضا مدرس خیابانی در پیامی فرارسیدن ۲۵ذی‌الحجه برابر با “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” را به بازنشستگان و خانواده‌های گرامی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده محترم کارکنان این گروه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی ج. ا. ا به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از مانا متن پیام به شرح زیر است:

یکی از مناسبت‌های مهم ماه ذیحجه نزول سوره «هل اتی» است که جایگاه عظیم اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه و آله) را نشان می‌دهد.

سوره «هل اتی» در تاریخ ۲۵ ذیحجه در شأن امیرمؤمنان علی(علیه السلام)، حضرت زهرا(سلام الله علیها) و فرزندان ایشان حسن و حسین(علیهماالسلام) پس از ایثار و از خودگذشتگی عجیبشان نازل شد.

در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان کانون تربیت و رحمت در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده، جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت بزرگان خانواده است.

این مهم فرصتی شده تا با بهره گيري از سيره ائمه اطهار، ضمن ارج نهادن به سالها تلاش و زحمات بی شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز كه منظومه‌ای از تجربیات و توانمندی ها مي باشند ، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی ، ادای احترام گردد.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه كشتيراني جمهوري اسلامي ايران فرا رسیدن این روز را به تمامی بازنشستگان و خانواده‌های گرامی‌شان و همچنین خانواده محترم كاركنان تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزوی تندرستی و سعادت از درگاه خداوند برای آنان دارم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11591
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)