سه‌شنبه 19 اکتبر 2021 - 20:46

حضور شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در بیستمین نمایشگاه‌ بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با بهره بردن از کارشناسان خبره، استفاده از محصولات پیشرفته و به عهده گرفتن کل فرآیند طراحی و اجرای تاسیسات تهویه مطبوع پروژه‌ها به نامی قابل اعتماد در کشور تبدیل شده است.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در فضای باز سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران در بیستمین نمایشگاه‌ بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حضور دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی، نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌‌شود. این نمایشگاه در نوزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران نیز به عنوان پیشتاز طراحی و اجرای سیستم‌های مدرن تهویه مطبوع در بیستمین دوره از این نمایشگاه حضور دارد تا محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کند.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با بهره بردن از کارشناسان خبره، استفاده از محصولات پیشرفته و به عهده گرفتن کل فرآیند طراحی و اجرای تاسیسات تهویه مطبوع پروژه‌ها به نامی قابل اعتماد در کشور تبدیل شده است.

در واقع این شرکت دارای کامل‌ترین سبد محصولات تهویه مطبوع با بالاترینCOP (صرفه‌جویی انرژی) است و به عنوان قابل اعتمادترین ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های تهویه‌ مطبوع در سراسر کشور شناخته می‌شود. این شرکت در اقصا نقاط ایران دارای نمایندگی می باشد و دفتر مرکزی آن در تهران، خیابان میرداماد واقع شده است.

از جمله فعالیت‌های این کمپانی می‌توان به ارائه‌ی سیستم‌های نوین VRF با نام انحصاری مولتی‌وی با قابلیت اتصال به پنل‌های متنوع و بیشترین طول لوله‌کشی و استفاده از گاز مبرد R410A (دوستدار محیط زیست) اشاره کرد. ارائه‌ی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مستقل آپارتمانی (اسپیلیت‌های کانالی و سقفی اینورتر)، اجرای پروژه‌های تجاری شاخص بیمارستانی، صنعتی مانند پروژه‌های نفتی و نیروگاهی، مسکونی مانند برج‌های لوکس و کاربری خاص مانند تونل دیتاسنتر یا اتاق تمیز نیز از دیگر فعالیت‌های این کمپانی است محصولات دیگر این کمپانی نیز شامل اسپلیت، داکت اسپلیت، وی آر اف، چیلر و مینی چیلر، روف تاپ پکیج و فن کوئل می باشد.

واحد مهندسی و مشاوره سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی مبتکران گلدیران نیز با تکیه بر تخصص مهندسین خود در زمینه‌ی طراحی، مهندسی و مشاوره سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات ساختمان به منظور ارائه خدمات مهندسی بهینه به مشتریان فعالیت دارد. ارائه پیشنهاد فنی و طرح توجیهی برای انتخاب بهینه‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمان، مشاوره و طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان و برگزاری دوره‌های آموزشی سیستم‌های تهویه مطبوع با همکاری دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر گوشه‌ای از فعالیت‌های واحد مهندسی شرکت مبتکران گلدیران است.

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 27 لغایت 30 مهر ماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

بخش‌های محتلف نمایشگاه شامل تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات و تجهیزات الكترونیكی و سیستم‌های اتوماسیون خانه مانند سیستم‌های كنترل هوشمند ساختمان و تاسیسات آن، یا سیستم‌های مدیریت انرژی و كنترل دما است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11616
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)