پنج‌شنبه 18 آگوست 2022 - 18:11

تفاهم‌نامه ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری با تمرکز بر سیستم ارتباطی بی‌سیم

این تفاهم‌نامه با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل‌ونقل و با تمرکز بر ارائه سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه» تبادل شد.

ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل، تفاهم‌نامه‌ای با تمرکز بر ارائه سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، تبادل کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، آئین تبادل تفاهم‌نامه و رونمایی از سیستم ارتباطی بی‌سیم تاکسی، امروز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، با حضور مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و محسن یوسف‌پور، مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در سی‌ونهمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد.

در این تفاهم‌نامه به موضوعاتی همچون اعلام آمادگی طرفین برای مشارکت در بازاریابی، اجرای پروژه‌ها، توسعۀ محصولات و زیرساخت‌ها، تجاری‌سازی فناوری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سرویس ارتباطی بی‌سیم و سایر حوزه‌های مرتبط و مورد علاقۀ طرفین، پرداخته شده است.

راهکارهای سازمانی ایرانسل باتوجه به پتانسیل خود برای ارائه خدمات به سازمان‌ها و صنایع گوناگون و حمایت از آن‌ها برای توانمندسازی، اهدافی چون اجرای برقراری ارتباط چندرسانه‌ای در سامانه تاکسیرانی شهری کشور در تمامی شهرها و مشارکت در پیاده‌سازی ارتباطات چندرسانه‌ای و مبتنی بر شبکه دیتا را، که به کاربران اجازه می‌دهد در محدودۀ شبکه سلولی (3G, 4G/LTE, 5G)، به‌صورت فرد به فرد و یا فرد به گروه و به‌صورت مستقیم، با یکدیگر مکالمه صوتی یک سویه، انتقال تصویر، انتقال پیام یا ارسال فایل داشته باشند، در ذیل این توافق‌نامه پیگیری کرده است.

از مهمترین سرویس‌ها و خدمات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که با این تفاهم‌نامه در اختیار اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور قرار گرفته است، می‌توان به سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه» اشاره کرد. واکه بستری ارتباطی برای مکالمات میان فرستنده و گیرنده به صورت غیرهم‌زمان و بدون شماره‌گیری است و کاربران را قادر می‌سازد تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه به طور مستقیم با یکدیگر مکالمه صوتی یا چند رسانه‌ای (ویدیو، عکس و پیام) برقرار کنند.

با استفاده از این راهکار تماس‌ها بدون درنگ و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار شده و پیام‌ها به سرعت مبادله می‌شوند. این سرویس از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه‌های بی‌سیم) برای تماس‌های فرد به فرد و فرد به گروه قابل استفاده است. امنیت و سرعت بالا در برقراری تماس بدون شماره‌گیری، واکه را به راهکاری ایده‌آل برای کاربرانی که در ارتباطات صوتی و چند‌رسانه‌ای خود نیازمند سرعت، امنیت، تمرکز و پایداری هستند، تبدیل می‌کند.

این راهکار می‌تواند در طیف وسیعی از کسب و کارها در حوزه تدارکات، حمل و نقل، تأمین امنیت و حراست و مکان‌هایی چون مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، راه آهن، بنادر، پارکینگ‌های عمومی، فروشگاه‌های بزرگ، هتل‌ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)