پنج‌شنبه 1 دسامبر 2022 - 13:27

قابلیت اتصال باسیم و بی‌سیم، با ایربادهای جدید ال‌جی

ایربادهای جدید TONE Free FP9 ال‌جی دارای طراحی کوچک، سبک و ارگونومیک هستند.

با دیدن ایربادهای جدید ال‌جی، شاید با خودتان بگویید ایرباد TONE Free شبیه باقی محصولات موجود در بازار است، اما تنها با یک ‌ساعت استفاده از این ایرباد متوجه تفاوت‌های چشم‌گیر آن خواهید شد.

ایربادهای بی‌سیم معمولاً فاقد قابلیت اتصال با سیم هستند؛ یعنی نمی‌توانند به لوازمی که فاقد بلوتوث هستند وصل شوند. خوشبختانه TONE Free FP9 ال‌جی، با ویژگی منحصر‌به‌فرد Plug and Wireless این مشکل را برطرف کرده است. بدین ترتیب می‌توان کیف ایرباد را با استفاده از کابل 3.5 میلی‌متری USB-C به دستگاه گرامافون آنالوگ وصل کرد و به صفحه‌های قدیمی گوش کرد!

داخل بسته‌بندی ایربادهای جدید TONE Free FP9 ال‌جی، مانند مدل پیشین آن، کابل USB-C/AUX برای اتصال با سیم به دستگاه‌های فاقد بلوتوث، کابل USB-C شارژر، دو جفت سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت و دفترچه‌ راهنما قرار دارد.

کیف شارژ این ایرباد جمع‌وجورتر است، روی سطح ماتش جای انگشت نمی‌ماند و می‌توان آن را بدون نگرانی از خش افتادن در جیب گذاشت. ویژگی دیگری که بسیار جذاب است استفاده از فناوری UVnano در کیف‌ شارژ این ایرباد است. در بخش داخلی این کیف، در محلی که با ایربادها تماس دارد، نور فرابنفش قرار دارد که هنگام اتصال کیف به شارژر (چه با کابل و چه بی‌سیم) فعال می‌شود و تا 99.9% باکتری‌ها را از بین می‌برد. جلوی کیف یک LED نشانگر روشن بودن UV، و یک LED نشانگر باتری دارد.

کیف شارژ TONE Free FP9، 24 ساعت شارژ برای ایربادها ذخیر نگه می‌دارد، و برای این‌کار تنها به یک‌ساعت شارژ شدن با کابل معمولی 18 وات نیاز است. علاوه‌بر این، به گفته‌ی ال‌جی، تنها با 5 دقیقه شارژ، می‌توان یک‌ساعت بی وقفه از شنیدن موسیقی با ایرباد ال‌جی لذت برد!

ایربادهای جدید TONE Free FP9 ال‌جی دارای طراحی کوچک، سبک و ارگونومیک هستند. سطح ایربادها از پلاستیک صیقلی و براق است و هر کدام تنها 5.3 گرم وزن دارند، به همین دلیل با انتخاب پد سیلیکونی درست و مناسب اندازه‌ی گوشتان، گاهی فراموش می‌کنید آن‌ها را داخل گوشتان گذاشته‌اید.

برخلاف بسیاری از نمونه‌های بازار که بیشتر با لپ‌تاپ‌ سازگارند تا تلفن‌های هوشمند، TONE Free FP9به لطف اپلیکیشنی که ال‌جی طراحی کرده و به لطف قابلیت تنظیم آن تجربه‌ی شنیداری فوق‌العاده‌ای برای کاربران رقم می‌زند. کیفیت صدا حتی در صورت اتصال با کابل هیچ تغییری نمی‌کند. این ایربادها با کدک‌های SBC ، AAC و aptX Adaptive هم سازگار هستند.

کیفیت صدای مکالمه با ایربادهای TONE Free FP9 فوق‌العاده است. ال‌جی از میکروفون‌هایی استفاده کرده است که ضمن حذف صداهای اضافی مانند جریان باد، صدای شخص به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی شنیده می‌شود. ال‌جی برای حذف صداهای اضافی، سه حالت در نظر گرفته است که از طریق اپلیکیشن و همچنین تماس‌ طولانی‌مدت انگشت با هر یک از ایربادها قابل انتخاب هستند: Noise Cancellation، Deactivated mode و Ambient Sound . علاوه‌براین به دلیل داشتن قابلیت حذف نویز فعال ANC (Active Noise Cancellation)، ایرباد به‌صورت خودکار شرایط محیط را تشخیص داده و بر اساس آن، حالت حذف صدا را انتخاب می‌کند. البته کاربران می‌توانند با تغییر تنظیمات، حذف صدای محیط را غیرفعال کنند تا از شرایط محیط اطرافشان آگاه‌تر باشند.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول قابلیت Dolby Atmos and Dolby Head Tracking باشد. این ویژگی در برخی از مدل‌های گذشته TONE Free نیز وجود داشت اما ال‌جی با همکاری با Dolby، که از پیشگامان این تکنولوژی است، این فن‌آوری را در سطح جدیدی روانه‌ی بازار کرده است.

برخلاف سایر رقبا که برای استفاده از این فن‌آوری، به فایل‌هایی نیاز دارند که با تکنولوژی Dolby Atmos ضبط شده‌اند، Dolby Atmos and Dolby Head Tracking ال‌جی تقریباً روی تمام فایل‌ها کار می‌کند. تماشای فیلم حین استفاده از این ایربادها، تجربه‌ای مشابه تماشای فیلم در سینما را برای کاربران رقم می‌زند.

یکی دیگر از جذابیت‌های TONE Free FP9 ، قابلیت multipairing است که اجازه می‌دهد ایرباد شما هم‌زمان به چند دستگاه متصل شود و از طریق اپلیکیشن، به‌سرعت با هر کدام از دستگاه‌های انتخابی اتصال پیدا کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12668
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)