جمعه 2 دسامبر 2022 - 2:44

برگزاری بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

۱۰ پنل‌ علمی این همایش با همکاری پژوهشکده بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌ شود.

بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» همزمان با سیزدهم آذر روز بیمه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش سرمایه ملی از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، ۱۰ پنل‌ علمی این همایش با همکاری پژوهشکده بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌ شود.

پنل‌های علمی بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» از ساعت 13:30 تا 16روز یکشنبه 13 آذر سال جاری به صورت همزمان در ده سالن‌ مجزا با حضور مدعوین از شرکت‌های بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبات کمیته علمی همایش بیمه و توسعه، موضوعات این ده پنل به شرح زیر خواهد بود:

پنل بین‌الملل با موضوع «توسعه تکافل در کشورهای اسلامی» به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان با ریاست دکتر محمد مهدی عسگری در سالن سعدی؛

پنل «طراحی محصولات و ابزارهای دانش‌بنیان بیمه» با ریاست دکتر علی بنیادی نائینی در سالن رودکی؛

پنل «کاربرد رویکردهای دانش‌بنیان در توسعه رشته‌های بیمه‌ای» با ریاست دکتر فرزان خامسیان در تالار شماره 1؛

پنل «مدیریت ریسک دانش‌بنیان حوادث سایبری، طبیعی و تغییرات اقلیمی» با ریاست دکتر سعید صحت در تالار شماره 3؛

پنل‌ «تاثیر مولفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان بر توسعه صنعت بیمه» با ریاست دکتر مهدی صادقی شاهدانی در تالار شماره 5؛

پنل «توسعه مدیریت دانش‌بنیان در فرایندهای بیمه‌گری» با ریاست دکتر یعقوب محمودیان در تالار شماره 7

و پنل «نقش تکافل و ابزارهای مالی اسلامی در تحقق توسعه دانش بنیان صنعت بیمه» با ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید علی حسینی در تالار شماره 8 برگزار می‌شود.

پنل سندیکای بیمه‌گران ایران با عنوان «چالش‌ها و فرصت‌های بیمه‌گری هوشمند با رویکرد دانش‌بنیان» با ریاست دکتر سید محمد کریمی در سالن اصلی (حافظ)؛

پنل انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه با عنوان «مدیریت ریسک دانش‌بنیان در بیمه های درمان و زندگی» با ریاست دکتر مسعود حجاریان در تالار شماره 2

و پنل انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران با عنوان «بیمه گری هوشمند و فن‌آوری‌های نوین در زنجیره ارزش خدمات بیمه‌ای» با ریاست دکتر صابر شیبانی در تالار شماره 4 مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این پنل‌ها در روزهای بعد از همایش به صورت آفلاین از طریق وب‌سایت همایش بیمه و توسعه پخش می‌گردد و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان انتشار و نحوه دسترسی به فایل ضبط شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، نمایشگاه جانبی نیز با حضور فعالان مرتبط با صنعت بیمه در روز یکشنبه 13 آذرماه 1401 همزمان با روز ملی بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)