سه‌شنبه 6 دسامبر 2022 - 17:18

آغاز ثبت نام بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی عمر و حادثه بیمه ملت

ثبت‌نام بازنشستگان کشوری جهت بهره‌مندی از بیمه تکمیلی عمر و حادثه بیمه ملت از سیزدهم آذرماه آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت.

بیمه ملت با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری، طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا را برای افزایش پوشش بیمه‌های عمر و حادثه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران طراحی کرده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، در این طرح، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که خالص حقوق دریافتی آن‌ها بیش از ۱۵میلیون ریال باشد، می‌توانند با پرداخت حق بیمه ۲۲ تا ۵۵ هزار تومان در هر یک طرح‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی این طرح ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا، در روزهای ۱۳ تا ۲۵ آذر از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://www.sabasrm.ir انجام خواهد شد.

یکی از موارد مورد توجه در این طرح، پوشش رایگان بیمه آتش‌سوزی ساختمان و تاسیسات، اثاثیه و دکوراسیون بیمه‌شده اصلی است که با پوشش‌های سیل و زلزله به شرکت‌کنندگان در این طرح ارائه خواهد شد.

هم‌چنین بازنشستگان بدون لحاظ سقف سنی می‌توانند خود و افراد تحت تکفل خود را نیز در این طرح بیمه کنند.

بازنشستگان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح بیمه عمر و حادثه صبای بیمه ملت، به نشانی https://www.sabasrm.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)