چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 17:28

با چند کلیک از وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد بیمه‌نامه بخرید

بیمه‌گذاران می‌توانند نرخ بیمه عمر را با شرایط و سرمایه مورد نظرشان استعلام و بررسی کنند و درخواست بیمه‌نامه عمر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، حوادث ورزشی و درخواست آنلاین بیمه عمر در وب اپلیکیشن بیمه سرمد در دسترس مشتریان است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط‌عمومی بیمه سرمد، این شرکت برای سهولت دسترسی همه مشتریان به خدمات آنلاین، وب اپلیکیشن بیمه سرمد را طراحی و ارائه کرده است تا همه هم‌وطنان بتوانند از طریق پلتفرم‌های IOS، Android و Windows از خدمات آن استفاده کنند.

یکی از مهمترین خدمات وب اپلیکیشن بیمه سرمد، صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و حوادث ورزشی در خانه است و درخواست بیمه‌نامه عمر نیز به صورت آنلاین در این وب اپلیکیشن میسر شده است.

بیمه‌گذاران می‌توانند نرخ بیمه عمر را با شرایط و سرمایه مورد نظرشان استعلام و بررسی کنند و درخواست بیمه‌نامه عمر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

اما در کنار ارائه خدمات صدور آنلاین، در بخش امور بیمه‌ای نیز مشتریان بیمه سرمد، می‌توانند با واردکردن کدملی و تاریخ تولد خود، به لیست بیمه‌نامه‌های جاری و وضعیت مالی آنها، لیست هزینه‌های درمان پرداختی (شامل مبلغ درخواستی و مبلغ واریزی، زمان پرداخت وجه و…)، پوشش‌های درمان تکمیلی افراد تحت تکفل و خسارت‌های غیر درمان دسترسی داشته باشند و از جزئیات پوشش‌های بیمه درمان خود مطلع ‌شوند.

همچنین مشتریان بیمه سرمد، می‌توانند از طریق این وب اپلیکیشن، به اطلاعات و نشانی نمایندگان و مراکز صدور و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت دسترسی و از طریق نقشه آنلاین، نزدیک‌ترین مرکز درمانی مورد نظر خود را پیدا کرده و با اپلیکیشن‌های مسیریابی، بهترین مسیر دسترسی به این مراکز را مشاهده کنند.

وب اپلیکیشن بیمه سرمد با تمامی این قابلیت‌ها، به نشانی webapp.sarmadins.ir در اختیار همه مشتریان و شهروندان است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12721
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)