چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 21:16

شعبه استان البرز بیمه ملت افتتاح شد

یزدان‌دوست بر تلاش در جهت استقرار بهترین و سریع‌ترین خدمات بیمه‌ای توسط بیمه ملت تاکید کرد.

بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان البرز را همزمان با روز ملی بیمه افتتاح کرد.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی بیمه ملت، آیین افتتاح شعبه این شرکت در استان البرز با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان البرز، غفور قاسم پور فرماندار کرج و جمعی دیگر از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای این استان و کارکنان و نمایندگان بیمه ملت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در سخنانی ضمن تبریک روز ملی بیمه، گفت: مسئولیت سنگینی در بیمه ملت بر دوش ما قرار دارد و همه تلاش ما انجام وظیفه به بهترین شکل و جلب رضایت بیمه‌گزاران و سهامداران ارزشمند شرکت است.

وی با بیان اینکه امیدواریم آغاز فعالیت این شعبه به توسعه ملی بیمه در استان البرز کمک کند، اظهار داشت: سرمایه ثبتی شرکت بیمه ملت به‌عنوان سومین شرکت بزرگ بیمه کشور برای پوشش بیمه به ویژه برای صنایع کشور که بخش زیادی از آن در استان البرز قرار دارد، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

یزدان دوست افزود: تعداد نمایندگان فعال بیمه ملت در کشور بیش از ۳ هزار نماینده است که این گستردگی و پراکندگی بی‌شک در جهت جذب بازارهای جدید و افزایش ضریب نفوذ بیمه اثرگذار است.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: نکته دیگر، قدمت بیمه ملت است که جزو نخستین شرکت‌هایی است که در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و همسو با اهداف خصوصی‌سازی بنگاه‌های اقتصادی دولتی موفق به دریافت مجوز از بیمه مرکزی، شورای عالی بیمه و وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور شده است.

وی خطاب به کارکنان بیمه ملت در کرج، بر افزایش تعداد کارگزاران و نمایندگان تاکید و درخواست کرد که این شعبه حداقل ۱۰ درصد از پرتفوی کل شرکت در سال ۱۴۰۲ را تامین کند و زیرساخت‌هایی فراهم شود که به هدف ۱۰ درصدی از حجم پرتفوی شرکت در شعبه البرز برسد، همچنین برای استقرار بهترین و سریع‌ترین خدمات تلاش شود.

محمدتقی چراغی، عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت هم با تاکید بر اهمیت توسعه صنعت بیمه در استان البرز، بیان کرد: این استان در مسیر ۹ استان مهم کشور قرارداد و اهمیت البرز و به ویژه شهر کرج بر کسی پوشیده نیست؛ به همین دلیل شرکت بیمه ملت بر آن شد تا در استان البرز شعبه‌ای تاسیس کند که افتخار آن را به کسانی تقدیم می‌کنیم که در همه این سال‌ها برای بیمه ملت زحمت کشیدند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود برای ایجاد روابط مناسب با نمایندگان و کارگزاران و بیمه‌گذاران استان البرز تلاش مضاعفی صورت گیرد. از سوی دیگر با سیاست‌های جدید هیئت مدیره شرکت بنا داریم تعداد شعب، نمایندگان و کارگزاران را با هدف دریافت سهم بیشتر از بازار افزایش دهیم.

براساس این گزارش، امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار شرکت بیمه ملت نیز با ارائه گزارشی، گفت: استان البرز و به‌ویژه شهر کرج موقعیت تجاری ممتازی دارد، سهم این استان از تولید ناخالص داخلی ۲.۷۹ درصد، حق بیمه سرانه هر فرد در البرز ۸.۴ میلیون ریال، ضریب نفوذ بیمه در استان ۲.۷ و ۲.۹۷ درصد هم سهم حق بیمه تولیدی این استان در کل کشور است؛ بیمه ملت در این استان ۵۴ نماینده دارد و بالغ بر ۳۲ کارگزار با ما همکاری می‌کنند که انتظار می رود شاهد همکاری بیشتر آنها باشیم.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز هم طی سخنانی با بیان اینکه بیمه را باید به آحاد مردم رساند، تأکید کرد: لازم است مساجد، انجمن‌های صنفی، تعاونی‌ها، کارخانه‌ها و … بیمه مکمل داشته باشند. در واقع گسترش سطح بازاریابی موجب تقویت پرتفوی خواهد شد.

غفور قاسم‌پور فرماندار کرج نیز در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر اهمیت و ارزش خدمت بی‌منت به مردم ، اظهار داشت: انتظار از مسئولان شرکت‌های بیمه این است که مردم را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و در مسائل بیمه‌ای همواره اسباب آسایش مردم را فراهم سازند.

وی افزود: ما نیز قطعا به نوبه خود نهایت همکاری را با عزیزان صنعت بیمه و همچنین مدیران بیمه ملت در استان خواهیم کرد تا استان البرز به آن شکوفایی که مدنظر است، دست یابد.

شایان ذکر است شعبه استان البرز چهاردهمین شعبه بیمه ملت در کشور است؛ بیمه ملت پیش از این در استان‌های تهران، مشهد، شیراز، یزد، رشت، اهواز، اصفهان، ساری، کرمانشاه، تبریز و کرمان دارای شعبه بوده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)