دوشنبه 20 فوریه 2023 - 15:33

آغاز پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری درین بهابازار

این پذیره نوسی از روز یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 شروع شده است و به مدت چهار روز کاری تا روز سوم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

صندوق سرمایه گذاری درین بهابازار، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری خود را از طریق فرابورس ایران شروع کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، صندوق درین بهابازار با نماد درین، از نوع صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت است که سرمایه آن حداقل 100 میلیارد ریال و حداکثر یکهزار میلیارد ریال است که 7 دی ماه سال جاری در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سرمایه گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق بهادار با درآمد ثابت، اسناد خزانه اسلامی و سپرده ها و گواهی های سپرده بانکی موضوع فعالیت صندوق درین بهابازار است ضمن این که موضوع فعالیت فرعی صندوق نیز مشارکت در تعهد پذیره نویسی با تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است.

روش عرضه واحدهای صندوق درین بهابازار به قیمت ثابت و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری 10 هزار ریال و تعداد واحدهای سرمایه گذاری ممتاز دو میلیون واحد است.

در عین حال حداقل تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی 8 میلیون واحد، حداکثر تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی 98 میلیون واحد و تعداد واحدهای سرمایه گذاری قابل انتشار 100 میلیون واحد در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، حداکثر حجم هر سفارش یک میلیون واحد سرمایه گذاری، حداکثر تعداد واحد قابل خریداری از سوی هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی نامحدود خواهد بود ضمن این که حداقل تغییرات قیمت یک ریال، مضارب هر سفارش یک واحد سرمایه گذاری و نحوزه تسویه و پایاپای T+1 و بازار معاملات ثانویه بازار ابزارهای نوین مالی تعیین شده است.

این پذیره نوسی از روز یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 شروع شده است و به مدت چهار روز کاری تا روز سوم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)