دوشنبه 6 مارس 2023 - 15:53
مشارکت برتر، تکنولوژی برتر

آغاز تامین مالی جمعی «توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان»

توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان در نظر دارد مبلغ 250میلیارد ریال تأمین مالی کرده و نسبت به پرداخت سود مشارکت 30 درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام کند.

شرکت تامین سرمایه تمدن پویش تامین مالی جمعی شرکت توسعه تجارت ثنا گسترایرانیان را کلید زد.

به گزارش نگاه اقتصادی از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، تامین مالی جمعی شرکت توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان با هدف خرید و فروش انواع لوازم برقی، الکترونیکی و خانگی به ارزش 250 میلیارد ریال آغاز شد.

تضامین این تامین مالی ضمانت نامه تعهد پرداخت بانکی برابر با اصل و فرع مبلغ تامین مالی و ظهرنویسی چک های پرداخت اقساط توسط تمامی اعضاء هیئت مدیره است.

مدت سرمایه گذاری 12 ماه و سود مشارکت دراین طرح 30درصد سالانه که به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

همچنین حداقل مبلغ سرمایه گذاری 100 میلیون ریال است.

شرکت توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان از سال 1393 با همکاری افرادی مجرب تاسیس شد. این شرکت در زمینه تهیه و توزیع لوازم خانگی به صورت گسترده در سطح کشور مشغول به فعالیت است.

این مجموعه با ثبت برند بنس نقطه عطفی در کارنامه کاری خود رقم زد و با طراحی و ارائه انواع محصولات خانگی برگ زرینی به افتخارات خود افزود. این مجموعه در تمامی نقاط ایران دارای شبکه خدمات پس از فروش و عاملین توزیع است.

این شرکت در سال‌های 1399 و 1400 به ترتیب درآمدی حدودا 222 میلیارد تومان و 486 میلیارد تومان را رقم زده است که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان در نظر دارد با تأمین سرمایه در گردش خرید و فروش انواع لوازم برقی، الکترونیکی و خانگی، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد مبلغ 250 میلیارد ریال تأمین مالی کردهو از این طریق نسبت به پرداخت سود مشارکت 30 درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام کند.

برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت مالی مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13003
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)