دوشنبه 6 مارس 2023 - 16:25
سرمایه‌ای در جریان

تامین مالی جمعی شرکت گیلک دانه نوید کلید خورد

این شرکت جهت تامین سرمایه در گردش خود قصد دارد اقدام به تامین مالی 250 میلیارد ریالی با پرداخت سود مشارکت سالیانه 30 درصدی کند.

تامین مالی جمعی شرکت گیلک دانه نوید با هدف تولید خوراک آبزیان توسط شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، ارزش تامین مالی 25میلیارد تومان با نرخ سود 30درصد سالانه که به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

تضامین طرح، ضمانت نامه تعهد پرداخت و دریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی است.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری یکصد میلیون ریال و مدت سرمایه گذاری نیز 12 ماه تعیین شده است.

شرکت گیلک دانه نوید (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت نوید مرغ گیلان (سهامی خاص) با شناسه ملی 14005664354 در تاريخ 1394/12/12 به‌صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و طی شماره 19660 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی رشت به ثبت رسید و متعاقبا در تاریخ 1398/01/01 شروع به بهره‌برداری کرده است. فعالیت اصلی شرکت تولید و فروش انواع دان و خوراک دام و طیور است.

شرکت گیلک دانه نوید (سهامی خاص) در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کاهش هزینه‌های مربوط به واردات خوراک با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا خط تولید خوراک اکسترود و پلت خود را، هرکدام با ظرفیت 20 تن در ساعت، راه‌اندازی کرد.

هدف این شرکت علاوه بر تامین نیاز مزارع پرورشی خود، تولید خوراکی با کیفیت و متناسب با نیاز پرورش‌دهندگان با بهره‌گیری از مشاورین و متخصصین زبده و همچنین تجارب به‌دست‌آمده طی سال‌های متوالی در امر تغذیه و پرورش آبزیان و طیور است.

این شرکت جهت تامین سرمایه در گردش (خرید مواد اولیه) مورد نیاز خود قصد دارد با تامین مالی 250 میلیارد ریالی از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد و با پرداخت سود مشارکت سالیانه 30 درصدی اقدام به توسعه شرکت کند.

برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت مالی مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)