چهارشنبه 22 فوریه 2023 - 7:49

نشست هم‌اندیشی نمایندگان بیمه ملت در استان تهران

مدیرعامل بیمه ملت بر جذب پرتفوی بر اساس منطق فروش تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی شرکت بیمه ملت، نشست انگیزشی و هم‌اندیشی نمایندگان استان تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت در این‌ نشست گفت: به همت هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت، کارهای مهمی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه ملت با تشریح سیاست‌های شرکت در زمینه توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری گفت: در بیمه ملت به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی و اینکه بگوییم در باشگاه سه هزار میلیاردی‌ها یا چهار هزار میلیاردی‌ها قرار گرفتیم، نیستیم، بلکه اولویت ما سودآوری است.

یزدان‌دوست ادامه داد: سیاست شرکت توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری است و نباید به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید به دنبال پرتفویی باشیم که منطق فروش دارد و تفاوتی نمی‌کند که پرتفوی 200 میلیارد تومانی یا خرده‌فروشی باشد. اینکه تاکید بر خرده فروشی داریم نافی این نیست که از سایر پرتفوها چشم‌پوشی کنیم، بلکه هدف کسب سود برای شرکت است و انتظار دارم شبکه فروش با این سیاست همراه باشد.

یزدان‌دوست همچنین بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت و رفع موانع آن تأکید کرد.

داود قاسم‌پور دیزجی، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت نیز در سخنانی با تأکید بر ضرورت تعامل حداکثری مدیران و نمایندگان شرکت به دلیل وجود منافع مشترک، گفت: عنصر اساسی در کار، درک متقابل از یکدیگر است، اگر به زبانی مشترک دست یابیم، شرکت و نمایندگان درک درستی از وضع موجود خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست و در پاسخ به دغدغه برخی نمایندگان در خصوص مشکلات مرتبط با بخش فناوری با تاکید بر پیگیری و تلاش برای مرتفع نمودن مشکلات IT اظهار داشت: به طور مداوم از معاونت‌ها گزارش ارتقای سیستم کاری را پیگیری می‌کنیم و به طور جدی پیگیر خواهیم بود تا این جلسات به صورت ماهانه برگزار شود تا در ارتباط مستقیم با خواسته‌ها و مشکلات نمایندگان باشیم.

محمدتقی چراغی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ملت هم اظهار کرد: رضایت و کارآمدی شبکه خدمت‌رسانی آنقدر برای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت اهمیت دارد که خود را ملزم به حضور مستمر در نشست‌های اینچنینی و پیگیری و رفع مشکلات و موانع می‌دانیم.

در این نشست نمایندگانی از شبکه فروش شرکت در فضایی صمیمانه به صورت مبسوط مسائل و مشکلات مربوط به نمایندگان را مطرح کردند و خواستار توجه مدیران برای حل این مشکلات و موانع شدند و معاونان و مدیران ستادی نیز به پرسش‌های نمایندگان پاسخ دادند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)