دوشنبه 27 فوریه 2023 - 7:59

آغاز طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

بیمه ملت برای گسترش چتر حمایت بیمه‌های تکمیلی درمان، به سراغ این شرکت‌ها رفته و طرح بیمه درمان تکمیلی را به این کسب‌وکارها ارائه کرده است.

بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، این روزها نقش مهمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور دارند؛ کسب‌وکارهایی که با نگاه به آینده، می‌توانند پیشران بخشی از اقتصاد ایران باشند.

بیمه ملت، یکی از شرکت‌های پیشروی صنعت بیمه کشور، که توانگرترین شرکت این صنعت نیز هست، در تازه‌ترین محصول بیمه‌ای خود، برای گسترش چتر حمایت بیمه‌های تکمیلی درمان، به سراغ این شرکت‌ها رفته و طرح بیمه درمان تکمیلی را به این کسب‌وکارها ارائه کرده است.

در طرح بیمه تکمیلی درمان کسب‌وکارهای کوچک، تمامی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می‌توانند از پوشش‌های بیمه تکمیلی بیمه ملت بهره‌مند شوند و از خدمات درمانی استفاده کنند.

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به هر یک از شعب و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02185333 تماس بگیرند.

همچنین مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به آدرس:https://melat.ir/app/products/15912/ashkhas از جزئیات این طرح مطلع شوند.

بیمه ملت که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده، در سه سال گذشته برترین شرکت بیمه کشور در بخش توانگری مالی بوده و رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)