دوشنبه 6 مارس 2023 - 8:15

پرداخت خسارت ۹۰میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان- تهران توسط بیمه ملت

در این حادثه، 4 نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و 150 نفر مصدوم شدند.

بیمه ملت، خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان-تهران را به شرکت راه‌آهن پرداخت کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، سوم مهر 1398 قطار مسافربری زاهدان- تهران، در دو کیلومتری ایستگاه شورو از ریل خارج شد. در این حادثه، 4 نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و 150 نفر مصدوم شدند.

بیمه ملت، به عنوان بیمه‌گر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، روز بعد از این حادثه، تیم ارزیاب خسارت را به محل حادثه اعزام کرد و با بررسی میدانی، در کمترین زمان ممکن آمادگی خود را برای پرداخت خسارت شرکت راه‌آهن اعلام کرد. اما به دلیل درخواست بیمه‌گذار برای طی مراحل قضایی پرونده، پرداخت خسارت به تعویق افتاد تا اینکه شهریور ماه امسال رای دادگاه برای این حادثه اعلام شد.

بیمه ملت نیز از آنجا که بخشی از تعهدات خود را در قبال سایر خسارت‌دیدگان حادثه قطار زاهدان–تهران انجام داده بود، با پرداخت مبلغ 90.868.362.743 ریال، تعهدات خود را در قبال شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی تکمیل کرد.

این شرکت که توانگرترین شرکت بیمه کشور است و بیمه‌گذاران بزرگی را در جمع مشتریان خود دارد، همواره در پرونده‌های خسارت، توجه ویژه‌ای به پرداخت سریع خسارت زیان‌دیدگان دارد و در این حادثه نیز با رعایت اصل مشتری‌مداری و در راستای حفظ بیمه‌گذاران، آمادگی خود را برای پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن اعلام کرده بود.

این شرکت به عنوان سومین شرکت بیمه کشور از نظر سرمایه ثبتی، توانایی بالایی در پرداخت خسارت بیمه‌گذاران و حمایت از آنان دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)