سه‌شنبه 7 مارس 2023 - 8:34

قدردانی مدیرعامل بیمه ملت از تلاش‌های شبکه فروش

یزدان‌دوست گفت: شبکه فروش بیمه ملت در سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعفی داشتند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که جای قدردانی دارد.

علیرضا یزدان‌دوست در نشست هم‌اندیشی با اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت گفت: شبکه فروش بیمه ملت در سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعفی داشتند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که جای قدردانی دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، نشست هم‌اندیشی انجمن صنفی نمایندگان این شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیات‌مدیره، محمدتقی چراغی نایب‌رییس هیات‌مدیره و معاونان و جمعی از مدیران بیمه ملت برگزار شد.

علیرضا یزدان دوست در این جلسه که بیشتر شنونده پیشنهادها، راهکارها و انتقادات اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت بود، گفت: بنا داریم جلسات مدیران ارشد با اعضای انجمن صنفی نمایندگان، به صورت فصلی و دوره‌ای برگزار شود تا بتوانیم از این طریق، موانع و مشکلات شبکه فروش را شناسایی و مرتفع کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: امروز اعضای هیات مدیره نیز در جلسه حضور دارند تا شنونده دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادها باشند و امیدوارم بتوانیم در ستاد، حامی نمایندگان باشیم که در خط مقدم فروش هستند.

وی هم‌چنین با تقدیر و تشکر از زحمات شبکه فروش بیمه ملت گفت: نمایندگان در سال ۱۴۰۱ که سال متفاوتی بود، تلاش مضاعفی داشتند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که جای قدردانی دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)