یکشنبه 19 فوریه 2023 - 13:03

به‌پرداخت ملت با دست پر به نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌آید

یکی از دو محصولی که رونمایی خواهد شد، از شرکت به‌پرداخت ملت و دیگری محصولی مشترک از شرکت‌های مهندسی سیستم یاس ارغوانی و به‌پرداخت ملت خواهد بود.

شرکت «به‌پرداخت ملت» به‌عنوان یکی از شش شرکت تابعه گروه «فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا» همراه با این هلدینگ بزرگ در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شرکت می‌کند.

به گزارش نگاه اقتصادی، گروه «فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا» ضمن رونمایی از دو محصول جدید خود که یکی از آن‌ها محصولی از شرکت «به‌پرداخت ملت» و دیگری محصولی مشترک از شرکت‌های «مهندسی سیستم یاس ارغوانی» و «به‌پرداخت ملت» است، سه پنل تخصصی، یک کارگاه علمی و چهار کارگاه ارائه محصول در روزهای اول و دوم اسفندماه برگزار می‌کند که یکی از این کارگاه‌ها نیز ارائه‌ای از شرکت «به‌پرداخت ملت» با عنوان «لِندتک و چالش‌های آن در فین‌تک» است که روز سه‌شنبه دوم اسفندماه از ساعت 12:00 الی 12:30 در سالن 8 طبقه B1 برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام این مجموعه، دو محصولی که رونمایی خواهد شد، در حوزه ارائه خدمات هرچه بهتر به پذیرندگان هستند و کارگاه‌های ارائه محصول این گروه نیز علاوه بر موضوع لندتک و چالش‌های آن در فین‌تک، شامل پلتفرم‌های سامیار و دبینو، سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادهای سازمانی و مرکز عملیات امنیت (SOC) را در بر می‌گیرند.

کارگاه علمی این گروه نیز با محوریت پیش‌بینی ریزش مشتریان بانک به‌وسیله شبکه‌های عصبی بازگشتی برگزار خواهد شد.

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت‌های وابسته آن، روزهای اول و دوم اسفندماه در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در غرفه A12 با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های خود و همچنین جذب همکاری و مشارکت بیشتر حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13032
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)