سه‌شنبه 21 فوریه 2023 - 7:57

به‌پرداخت ملت از سامانه «به‌پرداخت من» رونمایی کرد

به‌پرداخت ملت از سامانه جامع پذیرندگان این شرکت تحت عنوان «به‌پرداخت من» رونمایی کرد.

در حاشیه اولین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، به‌پرداخت ملت از راه‌ حل جدید این شرکت تحت عنوان «به‌پرداخت من» با حضور احمد جعفری، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و شهریار خلیلی، مدیرعامل به‌پرداخت ملت رونمایی کرد.

سامانه جامع پذیرندگان شرکت به‌پرداخت ملت تحت عنوان «به‌پرداخت من»، راه‌ حلی جدید از این شرکت است که با هدف پیشگام بودن در صنعت پرداخت کشور، بهبود تجربه مشتریان و تنوع‌بخشی به راهکارهای تأمین پایانه طراحی و تولید شده است. در حال حاضر نسخه تحت وب و نسخه موبایل (PWA) در دسترس مشتریان قرار دارد.

شرکت به‌پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌ حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد.

سامانه به‌پرداخت من امکانات متنوعی دارد ازجمله: امکان ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، ثبت درخواست کارت‌خوان فروشگاهی (POS) به‌صورت مستقیم بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک‌ها.

به گفته داود زرین فرد، معاون امور مشتریان و عملیات به‌پرداخت ملت، این سامانه همچنان در حال توسعه است و به زودی سرویس‌های بیشتری هم به آن اضافه خواهد شد.

امکان ثبت و پیگیری خدمات پشتیبانی مورد نیاز پذیرندگان به‌صورت آنلاین نیز در این سامانه فراهم شده است. از دیگر امکانات این سامانه می‌توان به ثبت تمامی درخواست‌های پذیرندگان به‌صورت شبانه‌روزی و همچنین تکمیل فرم‌ها و انجام کلیه استعلامات مورد نیاز بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

زرین‌فرد در این مورد می‌گوید: «در فرایند ثبت درخواست، ورود اطلاعات توسط مشتری به حداقل می‌رسد. این سامانه به صورت لحظه‌ای اقلام مورد نیاز برای تکمیل فرم را از سرویس‌های استعلامی از قبیل شاهکار، ثبت‌ احوال، شرکت پست، اینماد، تطابق مالکیت حساب، صحت‌سنجی کد رهگیری مالیاتی و غیره استعلام می‌گیرد و این سامانه عملاً اطلاعاتی را که نیاز به تطبیق با مراجع اطلاعاتی داشته باشد به صورت آنی انجام می‌دهد.»

نگاهی به آینده:

با توجه به اینکه چشم‌انداز سامانه به‌پرداخت من، تبدیل‌ شدن این سامانه به دستیار جامع پذیرنده است، به زودی امکاناتی به شرح زیر در دسترس پذیرندگان قرار خواهد گرفت:

مشاهده تراکنش‌ها و گزارش‌های آماری
اصلاح مشخصات پایانه و اطلاعات پذیرنده از قبیل صنف، آدرس پستی، شماره‌ حساب و…
پرداخت اقساط تسهیلات
ثبت درخواست تسهیلات و اعتبارسنجی
ارائه خدمات پشتیبانی شامل درخواست رول کاغذ، اعلام مغایرت و…
باشگاه مشتریان به‌پرداخت ملت

نوبت‌دهی آنلاین شعب:

از سرویس‌های‌ دیگری که به این سامانه اضافه شده، امکان نوبت‌دهی آنلاین شعب بانک ملت است. مشتریان بانک ملت که از پایانه‌های فروش شرکت به‌پرداخت استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت غیرحضوری نوبت دریافت کنند تا هنگامی که وارد شعب می‌شوند معطل نشوند.

خدمت دیگر در این حوزه، امکان پرداخت اقساط تسهیلات ویژه پذیرندگانی است که از بانک ملت تسهیلاتی گرفته باشند. بانک ملت به صورت اختصاصی به پذیرندگانش که حساب‌های خود را به پایانه‌های فروش شرکت به‌پرداخت متصل کرده‌اند، بسته اعتباری اعطا می‌کند. به‌پرداخت ملت در سامانه «به‌پرداخت من» برای محاسبه امتیاز پذیرندگان و اختصاص تسهیلات به آنها، سرویس محاسبه‌گر مبلغ اعتبار را در نظر گرفته که با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند از مبلغ تسهیلات تخصیصی به خود براساس امتیاز کسب‌شده و نوع تسهیلات انتخابی آگاه شوند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13036
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)