چهارشنبه 15 نوامبر 2017 - 17:20

ارسال کمک‌های کارکنان شبکه پستی به هموطنان زلزله‌زده

در برخی ادارات پست استان ها، همکاران شبکه پستی بخشی از حقوق خود را برای خرید مایحتاج مردم مناطق زلزله زده اختصاص داده اند.

کارکنان شرکت ملی پست در همراهی با سایر مردم، به یاری هموطنان زلزله زده مناطق غربی کشور شتافتند.

به گزارش نگاه اقتصادی، در پی وقوع زلزله مهیب یکشنبه شب در مناطق غربی کشور، کارکنان شرکت ملی پست ضمن ابراز همدردی با هموطنان مصیبت زده، با اهدای اقلام و لوازم مورد نیاز به یاری آنان شتافتند.

در برخی ادارات پست استان ها، همکاران شبکه پستی بخشی از حقوق خود را برای خرید مایحتاج مردم مناطق زلزله زده اختصاص داده اند.

گزارش ها از استان های مختلف حاکی از آن است که کاروان های کمک به مناطق زلزله زده در ادارات کل پست استان ها همچنان در حال ارسال وسایل و مایحتاج مردم به این بخش ها می باشد.

براساس این گزارش، در تعدادی از ادارات کل پست استان ها و مناطق، با اهدای خون، به یاری هموطنان خود در کرمانشاه و ایلام شتافتند.

ضمن آن که کارکنان اداره کل پست استان کرمانشاه، با حضور در مناطق تخریب شده ناشی از وقوقع زلزله، هموطنان خود را یاری نمودند.

در بخشنامه ای که از سوی هیئت مدیره شرکت ملی پست صادر شد، همکاران شبکه پستی می توانند لوازم و مایحتاج ضروری هموطنان را به اداره کل پست استان کرمانشاه ارسال تا از آن طریق در اختیار مردم حادثه دیده قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3330
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)