شنبه 25 نوامبر 2017 - 11:46

آخرین دستاوردهای ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

ایران‌خودرو محصولاتی از جمله سوزوکی فیس‌لیفت،‌ تندر پلاس اتوماتیک، دنا پلاس با موتور توربوشار‍ژ، ۲۰۷i اتوماتیک و هایما اس۵ را به نمایش می‌گذارد.

گروه صنعتی ایران خودرو آخرین دستاوردهای خود را در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران ازشش تا ۱۰ آذرماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در معرض دید عموم قرار می دهد.

به گزارش نگاه اقتصادی از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه تعدادی از شرکت های زیرمجموعه خود، آخرین دستاوردها و محصولات جدید را در دومین نمایشگاه بین اللملی تهران به نمایش می گذارد.

برمبنای این گزارش، در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که در محل مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب برپا می شود، گروه صنعتی ایران‌خودرو محصولات جدیدی از جمله سوزوکی فیس لیفت،‌کپچر، اچ۳۰ کراس، تندر پلاس اتوماتیک، دنا پلاس با موتور توربوشار‍ژ، ۲۰۷i اتوماتیک و محصول هایما اس۵ را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

این گزارش می افزاید، «ایکاپ» شرکت مشترک ایران خودرو و پژو نیز با نمایش محصولات ۲۰۰۸ و ۵۰۸ در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد داشت.

ستاره ایران، ‌نماینده رسمی مرسدس بنز نیز در این رویداد محصولات جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.

ایران خودرو دیزل، ایساکو، امدادخودرو و آپکو نیز در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهند داشت.

گروه صنعتی ایران خودرو در فضای سرپوشیده هزار متری در سالن A5 و فضای آزاد ۴۰۰ متری از شش تا دهم آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)