پنج‌شنبه 8 فوریه 2018 - 16:06

افتتاح طرح‌های بیمه‌ای و درمانی در مناطق دورافتاده

طرح‌.های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در مناطق دور افتاده با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پروژه های دهه مبارک فجر گفت: در این دهه ۵٢٠ میلیارد تومان طرح اجرا شد که ١۵٠ میلیارد تومان در طرح های بیمه ای و درمانی در مناطق دور افتاده و ٣۶٠ میلیارد تومان هم در بخش دارو و فولاد بوده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سیدتقی نوربخش که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه های بیمه ای و درمانی و ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه های صنعتی و دارویی در این استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: قریب به ۵۰ درصد از جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه قرار دارند. ۳۵۸ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ۳۵ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

نوربخش بیان کرد: برای ۵۰۰ نفر بیمه قالی بافی سهمیه و ۳۰۰ وام برای مستمری بگیران خراسان جنوبی اختصاص می یابد.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی نیازمند اشتغال پایدار است، افزود: باید با جذب سرمایه گذار، رفع این مشکل مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)