شنبه 26 می 2018 - 15:31

سهم ۹ درصدی بیمه دانا از بازار بیمه کشور در سال ۹۶

مدیرعامل بیمه دانا در شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد گفت: به رغم تحریم‌های اعمال‌شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال ۹۶ حدود ۹ درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دانا، اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب به مردم را یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، بیژن صادق در شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: به رغم تحریم‌های اعمال‌شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال ۹۶ حدود ۹ درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.

وی به هجمه ها و فشارهای بین المللی اخیر بر کشورمان به بهانه فعالیت های هسته ای پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی حدود چهار دهه است با پشتوانه توانایی ها و ظرفیت های علمی و انسانی خود می کوشد ضمن تقویت پایه های ساختاری از منافع ملی کشور در برابر ابرقدرت ها دفاع کند.

مدیرعامل بیمه دانا عملکرد خوب مسوولان کشور در حفظ و تقویت منافع ملی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اقدامات مناسب دستگاه دیپلماسی گفت: مسلم است امریکا از قدرت و شدت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگران است، لذا با افزایش دایره تحریم ها در صدد فشار اقتصادی بیشتر بر مردم است.

وی در بخشی از سخنان خود رسالت و وظایف روابط عمومی ها را در این شرایط خطیر با اهمیت عنوان کرد و از آنها خواست با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و سریع، ضمن شفاف سازی عملکردها، به ایجاد شور و نشاط و فضای امیدواری در مردم کمک کنند.

صادق یادآور شد: روابط عمومی ها همچنین می توانند تصویر مناسبی از نوع نگرش، انتظارات و دغدغه های مردم درباره مشکلات احتمالی بیمه ای به منظور تصمیم گیری بهتر و اتخاذ سیاست های مناسب برای جلب نظر و آرامش خاطر مشتریان به مدیران خود ارائه کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)