یکشنبه 24 ژوئن 2018 - 17:39

آغاز به کار “میز خدمت” در سازمان بنادر و دریانوردی

در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع “میز خدمت” در این سازمان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار “میز خدمت” در سازمان بنادر و دریانوردی

در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی “میز خدمت” در این سازمان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم آغاز به کار “میز خدمت” در سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، محمدرضا اله یار معاون فنی مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور داشتند.

علی جان علی اکبری، بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی درحاشیه این مراسم با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعه کنندگان و ذینفعان سازمان بنادر و دریانوردی و در اجرای بخشنامه اخیر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی مبنی بر اجرایی نمودن “میز خدمت” صورت گرفته است، گفت: در “میز خدمت سازمان” از حوزه هر معاونت یک نماینده تام الاختیار حضور دارد و نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به نمایندگی از حوزه مدیرعامل و به عنوان هماهنگ کننده “میز خدمت” در آنجا مستقر خواهند شد.

به گفته علی اکبری، “میز خدمت” در بنادر کشور نیز شکل گرفته و هم اکنون آماده ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکاء تجاری سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

وی افزود: وظیفه کنترل “میز خدمت” بر عهده حوزه بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی است که زیر نظر مقام عالی سازمان به وظایف خود عمل می کند

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر از جمله سازمان های حاکمیتی پیشرو در کشور است که اکثر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان به آدرس www.pmo.ir ارائه می نماید و آندسته از مخاطبانی که ضرورت دارد مکاتبات خود را به صورت حضوری پیگیری نماید می توانند از طریق “میز خدمت” اقدام کنند.

وی افزود: به استناد ماده ۱۷ مصوبه شورای عالی اداری کشور دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان موظف است هر ۳ ماه یک بار گزارش عملکرد “میز خدمت” در ستاد مرکزی و بنادر را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کند.

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: مخاطبان سازمان بنادر می توانند علاوه بر پیگیری مکاتبات و درخواست های اداری؛ پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود از طریق سامانه shahrah.mrud.ir ، با شماره تلفن ۸۴۹۳۳۰۲۰ نیز درخواست های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)