سه‌شنبه 21 آگوست 2018 - 7:18

دعوت از سهامداران بانک ایران‌زمین برای ثبت نام در سامانه سجام

بانک ایران‌زمین اطلاعیه‌ای خطاب به سهامداران خود از الزام به ثبت نام فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام خبر داد.

بانک ایران‌زمین اطلاعیه‌ای خطاب به سهامداران خود از الزام به ثبت نام فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، در این اطلاعیه آمده است:

«سهامداران محترم بانک ایران زمین، احتراماً به استحضار می رساند:

پیرو فراخوان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۴، کلیه فعالان بازار سرمایه کشور (بازار اوراق بهادار و بورس های کالا) اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و خارجی مکلف هستند ظرف مدت شش ماه از تاریخ صدور این اطلاعیه (نهایتاً تا تاریخ ۹۷/۱۰/۰۵) با مراجعه به نشانی https://dara.csdiran.com/sejam و با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

ثبت نام در سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) بستر تبادل اطلاعاتی الکترونیکی و ارائه خدمات یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه است که یکبار برای همیشه و یکبار برای کلیه ارکان بازار از جمله تشکلهای خودانتظام، نهادهای مالی، خریداران واحدهای صندوقهای سرمایه‌گذاری و ناشرانی خواهد بود که در بازار سرمایه اقدام به ارائه خدمات می نمایند. ثبت نام کنندگان پس از احراز هویت، از ارائه اطلاعات مجدد و مکرر در بازار سرمایه بی نیاز بوده و با یکبار ثبت نام به کلیه خدمات بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است پس از گذشت شش ماه تقویمی از تاریخ صدور این اطلاعیه (نهایتاً تا تاریخ ۹۷/۱۰/۰۵) هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند بدون ثبت نام در این سامانه در بازار سرمایه خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوقهای سرمایه‌گذاری و …. را دریافت کند.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6168
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)