شنبه 15 سپتامبر 2018 - 16:05

رضایت مشتری از خدمات بانک باید همه‌جانبه باشد

تلیکانی گفت: ارائه خدمات تنها در گیشه محقق نمی شود، از آبسردکن، صندلی، ملزومات نگارشی گرفته تادستگاه پول‌شمار و تهویه مطبوع همه باید رضایت مشتری را جلب کند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: باتوجه به مسیر تکنولوژیکی پیش روی جوامع و نقش مهم آن در تسهیل امور سیستم بانکداری به ویژه برای مشتریان و افزایش نظارت الکترونیکی، اهتمام بیشتر در زمینه توسعه فناوری ضروری است.

به گزارش نگاه اقتصادی، حسن تلیکانی بر توجه ویژه به جایگاه مشتری به منظور تقویت سرمایه اجتماعی بانک تاکید کرد و گفت: به منظور تقویت عملکرد و نزدیک تر شدن هرچه بیشتر بانک به مشتری، نیاز است تا به افزایش نصب استندهای انتقادات و پیشنهاد اقدام شود.

وی در ادامه به ضرورت آموزش مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای به عنوان یک اصل بانکی اشاره کرد و گفت: کارکنان باید با اصول و فنون مشتری مداری به شکل ویژه و تخصصی آشنا شده و آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به ضرورت ارائه خدمات مطلوب در شعب با هدف تقویت جایگاه مشتری اشاره کرد و اذعان داشت: ارائه خدمات تنها منوط به انجام امور بانکی مشتری نشده و فقط در گیشه محقق نمی شود؛ برای این مهم لازم است تا با تقویت خدماتی چون آبسردکن، صندلی، ملزومات نگارشی، کیفیت دستگاه پول شمار، ارتقای سلامت ابزارهای اطلاع رسانی، تهویه مطبوع و مواردی این چنینی برای مشتری شرایط مناسب و راحتی ایجاد شود و به حضور وی در بانک قرض الحسنه مهر ایران احترام گذاشته شود.

تلیکانی در ادامه به رشد ۸۳ درصدی بانک در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات در سال گذشته چه در سطح نظام بانکی و چه در بحث مشکلات اقتصادی و نیز سیاست خارجی موثر در امور اقتصادی، بانک قرض الحسنه مهر ایران با جلب اعتماد مردم و نیز تلاش مدیران سازمان برای تحقق این مهم، توانست با رشد ۸۳ درصدی جایگاه خود را نزد مردم ارتقا بخشد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده، آموزش و توسعه رویکرد فناورانه در بانک تصریح کرد: اگر ما می خواهیم برای بانک آینده ای قوی متصور شود، باید IT قدرتمندی را در دست داشته باشیم و تجهیز بانک به سخت افزار و نرم افزار از الزامات است و همگان باید نگاهی ویژه به بخش IT داشته باشند و در آموزش آن نیز تلاش کنند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در این زمینه تمام واحدهای ستادی باید در تلاش باشند و نگاه توسعه ای در این بخش تنها منوط به خدمات بانکی نیست و شامل اداره های حسابداری، پشتیبانی و … نیز می شود و تحقق این مهم موجب تسهیل در فرآیند کاری و افزایش قدرت در نظارت و صحت عملکرد بانک خواهد شد.

تلیکانی خاطر نشان کرد: البته در این زمینه نباید مبحث امنیت مغفول واقع شود و برای این منظور باید کانال های پردازش امنیت هرچه بهتر مورد توجه قرار گیرند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6719
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)