دوشنبه 17 دسامبر 2018 - 1:01

قطعه‎سازان پیاده‎نظام مقابله با تحریم صنعت خودرو هستند

اخبار مربوط به دستگیری و بازداشت برخی از مدیران این گروه قطعه‎سازی صحت ندارد و این مجموعه بزرگ صنعتی با قدرت در حال فعالیت است.

چند روز پیش خبری در خبرگزاری فارس منتشر شد که در برخی رسانه‎ها و فضای مجازی به شکلی تحریف‎شده و جهت‎دار انعکاس یافت.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از روزنامه دنیای خودرو، این در حالی است که بنا بر متن اصلی خبر مورخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۷ این خبرگزاری، مطالب مطروحه در آن جلسه به نقل از خود خبرنگار حاضر در نشست خبری بوده و سخنگوی قوه قضائیه در ادامه صحبت‎های این خبرنگار، تنها تشکیل پرونده‎ای با موضوع قطعات خودرو و اتفاق نظر دولت، خودروسازان و قوه قضائیه در مورد آزادسازی قطعات توقیف‎شده را تأیید کرده است.

بنابراین به نظر می‎رسد هجمه‎ای که بر اساس این خبر علیه یک شرکت قطعه‎ساز صورت گرفت، نادرست بوده است، به‎ویژه آن‎که در شرایط فعلی که آمریکا صنعت خودرو ایران را به عنوان دومین و اشتغال‎زاترین صنعت بزرگ کشور پس از نفت هدف تحریم مستقیم قرار داده، باید از قطعه‎سازان به‎عنوان پیاده‎نظام کشور در این جنگ اقتصادی حمایت کرد و فعالان صنایع خودروسازی و قطعه‎سازی را به سوی همدلی و همکاری سوق داد.

پیگیری‎های انجام‎شده توسط خبرنگار روزنامه «دنیای خودرو» نیز حاکی از آن است که اخبار مربوط به دستگیری و بازداشت برخی از مدیران این گروه قطعه‎سازی صحت ندارد و این مجموعه بزرگ صنعتی با قدرت در حال فعالیت است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)