دوشنبه 18 فوریه 2019 - 19:40

توافق سازمان مدیریت صنعتی و شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی برای توسعه همکاری‌ها

رئیس هیات‌مدیره شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بر توسعه همکاری در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی توافق کردند.

در دیدار رییس هیات‌مدیره شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران و همراهان با مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، طرفین بر توسعه همکاری ها در حوزه های داخلی و بین المللی تاکید کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی، ابوالفضل کیانی، بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این جلسه با تاکید بر لزوم توانمندسازی، ارزیابی و ارتقای شایستگی مدیریت بخش‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور اظهار داشت: شبکه ها و شوراها زمانی توانمند می شوند که در تصمیم سازی ها موثر باشند و سازمان مدیریت صنعتی با توجه به تعاملات گسترده خود آماده همکاری با شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران و ایفای نقش تسهیلگری در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های سازمان های توسعه ای، نظیر سازمان مدیریت صنعتی، شبکه سازی است لذا آمادگی داریم بعنوان حامی با شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران همکاری نماییم و با طرح موضوعات مشترک در دیگر شبکه های حاکمیتی و پیشبرد آنها، این نقش را ایفا نماییم.

کیانی بختیاری افزود: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد در خصوص برگزاری جلسات مشترک متناسب با نیازهای وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ طراحی پیوست برای مگاپروژه ها و ارائه آن به کمیسیون اجتماعی دولت و همکاری در طرح های بین المللی مشترک با شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران همکاری کند.

محمود اولیایی، رییس هیات‌مدیره شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران نیز در این جلسه اظهار داشت: شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران بیش از ۴۰ هزار نفر از متخصصین، اساتید و مشاوران حوزه مدیریت و اقتصاد کشور را در قالب پانزده انجمن علمی و صنفی زیر مجموعه خود قرار داده است و تا کنون منشا خدمات ارزنده ای برای کمک به توسعه مدیریت علمی در کشور بوده است.

وی افزود: یکی از خدمات این شبکه که منشا اثر ملی بوده، تدوین اساسنامه نظام مشاور مدیریت موضوع ماده ۱۷ قانون بهبود فضای کسب و کار به نمایندگی از اتاق های ایران، اصناف و تعاون است.

وی در این جلسه ابراز امیدواری کرد که این تشکل با همکاری سازمان مدیریت صنعتی بتواند در کارشناسی و تصمیم سازی ها عمل نموده و تمام توان خود را برای توسعه بخش خصوصی کشور به کار گیرد.

در پایان این دیدار طرفین برای تدوین یک تفاهم نامه همکاری همه جانبه توافق کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)